مجله پیچازی

معرفی انواع گردنبند زنجیری

انواع گردنبند زنجیری

زیورآلات از وسایلی هستن که افراد زیادی چه زن و چه مرد از اون استفاده می‌کنن. این وسایل می‌تونن ظاهر جذابی به فرد بِدن و با لباس‌ها هم ست بشن. گردنبندها جزو زیورآلات به حساب میان که طرفدارهای زیادی داره و در گردنبند چند مدل هم تولید می‌شه.

یکی از مدل‌های اون انواع گردنبند زنجیری هست که امروزه خیلی به کار میره. این مدل از زیورآلات هم به صورت گردنبند زنجیری بزرگ و هم کوچیک ساخته می‌شه. تو این مقاله ما گردنبند زنجیری زنانه و مردانه رو با کامل‌ترین اطلاعات به شما معرفی می‌کنیم.

برای خرید چوکر که نوعی گردنبند خفتی است و جنس آن از چرم است به این صفحه مراجعه کنید

معرفی گردنبند زنجیری

معرفی گردنبند زنجیری
انواع گردنبند زنجیری بر اساس اندازه

استایل پانک

معرفی انواع استایل پانکی

انواع گردنبند زنجیر فلزی برای بستن به دور گردن استفاده می‌شه و از خیلی سال پیش جزو زیورآلات مردم به خصوص ثروتمندها به حساب می‌اومده. این مدل از گردنبند بیشتر از زیبایی، موقعیت بالای اجتماعی و اقتصادی کسی که اون را استفاده می‌کرد رو نشون می‌داد. تو اون دوران معمولا از فلز طلا برای ساختن گردنبد زنجیری استفاده می‌کردن. اما امروزه گردنبند زنجیری بدل و حتی گردنبند با زنجیر استیل هم ساخته می‌شه.

استفاده از گردنبند هیچ وقت فقط مختص خانم‌ها نبوده و مردها هم استفاده می‌کردن. در حال حاضر گردنبند زنجیری دخترانه، پسرانه و حتی گردنبند زنجیری بچه گانه وجود دارن.

این زیورآلات به شکل گردنبند زنجیری بزرگ، گردنبند زنجیر بلند و گردنبند زنجیر پهن مورد استفاده مشتری‌ها قرار می‌گیرن. این‌ها هم به صورت تکی و هم با پلاک استفاده می‌شن. نمونه‌های تکی اون بیشتر درشت هستن؛ اما برای آویزون کردن پلاک به زنجیر، بیشتر از نمونه ریز اون استفاده می‌شه.

انواع گردنبند زنجیری برای اساس مدل زنجیر

بعد از خوندن این مطالب به خرید گردنبند زنجیری علاقه‌مند شدی؟ قبل از اینکه اقدام به خرید کنی، بهتره با انوع اون هم آشنا بشی. چون این محصول تنوع خیلی زیادی داره و هر کدوم انتخاب سلیقه خاصی هست.

همچنین انتخاب برند مناسب هم قبل خرید گردنبند زنجیری مهمه. مثلا گردنبند کارتیه شهرت زیادی داره و خیلی‌ها از این برند خرید می‌کنن. در ادامه ما اسم انواع زنجیر آوردیم و هر کدوم رو توضیح دادیم. چند عکس گردنبند زنجیری هم برای شناخت بهتر اون‌ها آورده شده.

گردنبند زنجیری مدل ملوانی

این مدل از انواع گردنبند زنجیری جدید با الهام گرفتن از عناصر دریایی ساخته شده. به همین دلیل شبیه به زنجیرهایی هست که به لنگر وصل می‌شن. کسایی که به عناصر دریایی علاقه دارن و زنجیرهای درشت مورد پسندشون هست، می‌تونن این مدل رو بخرن.

گردنبند زنجیری مدل مهره‌ای

گردنبند زنجیری مهره ای
زنجیر مهره ای یا توپی

استایل گرانج دخترونه

انواع استایل گرانج دخترانه

برای درست کردن این مدل گردنبند چندین مهره ریز کنار هم قرار داده می‌شن و با هم یک گرنبند زنجیری تشکیل می‌دن. این مدل گردنبند هم نمونه‌هایی که دونه‌هاش خیلی نزدیک به هم هستن و هم نمونه‌ای که بین دونه‌هاش فضای خالی دیده می‌شه، داره. ست دستبند و گردنبند زنجیری مهره‌ای مدل خیلی پرطرفداره.

گردنبند زنجیری مدل مکعبی

همونطور که از اسم گردنبند زنجیری مکعبی معلومه، به جای مهره از مکعب مربع‌ها درست شده. این مکعب‌ها به هم پیوند می‌خورن تا یک زنجیر صاف و پیوسته به وجود بیارن. میزان خرید گردنبند زنجیری مردانه از این مدل خیلی زیاده؛ به خصوص نمونه‌هایی که طول بلندتری دارن. البته خانم‌ها می‌تونن از زنجیر مکعبی استفاده کنن.

گردنبند زنجیری مدل کابلی

یکی از ابتدایی‌ترین نوع گردنبند زنجیری، مدل کابلیه که از خیلی سال قبل ساخته و استفاده می‌شد. دونه‌های این گردنبند درست شبیه  زنجیر آهنی معمولی درست می‌شن که سایزهای مختلفی دارن.

حلقه‌ها بیضی شکل با کنار هم قرار گرفتن باعث تشکیل این نوع گردنبند زنجیری جذاب می‌شن. مدل کابلی می‌تونه به صورت زنجیر گردنبند پسرانه اسپرت تولید بشه. شاید بتونیم بگیم که این مدل بین زنجیرهای گرنبندی که تو جواهر سازی استفاده می‌شن، رایج‌ترین نمونه هست.

گردنبند زنجیری مدل مار

گردنبند زنجیری مدل مار طراحی خیلی منحصر به فردی داره و به خاطر شباهت اون به پوست مار، اسم مار رو برای این مدل انتخاب کردن. معمولا به این مدل از گردنبند، یک آویز هم اضافه می‌شه که ظریف و خیلی خوشگله.

گردنبند زنجیری ماری
مدل گردنبند طنجیری ماری طلایی

استایل آلترنیتیو

معرفی انواع آلترنیتیو استایل

گردنبند زنجیری مدل پیوندی

مدل پیوندی از طرح‌ها خیلی جذاب هست که امسال مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته. الگوی این نوع گردنبند زنجیری، یا به صورت اتصال دونه‌های فلزی گرد هست یا پیوند دونه‌های بیضی شکل. برای اتصال این دونه‌ها از نوارهای پهن مسطح استفاده می‌شه. گردنبندهای زنجیری مدل پیوندی، هم در طول و هم در وزن تنوع دارن.

استایل گرانج

معرفی انواع تیپ گرانج به همراه عکس
گردنبند زنجیری پیوندی
مدل های گردنبند با زنجیر پیوندی

گردنبند زنجیری مدل فیگارو

یک مدل دیگه از انواع گردنبندهای زنجیری، مدل‌ فیگارو هست که به خاطر جذابیت بالا و طراحی خوب، طرفدارهای زیادی داره. این مدل رو هم از جنس طلا و هم بدل می‌تونید تهیه کنید.

گردنبند زنجیری فیگارو
مدل گردنبند زنجیری فیگارو 3 تایی

گردنبند زنجیری مدل کارتیه

کارتیه برندی هست که انواع گردنبندهای زنجیری تولید می‌کنه و تو کل دنیا شهرت داره. به طوری که اون رو جزو صد برند برتر تولید کننده زیورآلات طلا می‌دونن.

زمان تاسیس این کمپانی در فرانسه، سال 1848 میلادی بود. خانواده فرانکویس برای 16 سال مدیریت اون رو بر عهده داشتن. این برند سبک خاصی در تولیدات خودش داره و تونسته مشتریان زیادی جذب کنه. فعالیت‌هایی کمپانی کاتیه شامل طراحی، تولید، عرضه و فروش انواع ساعت جواهراته.

گردنبند دو زنجیره

یکی از جدیدترین مدل‌های انواع گردنبند زنجیری که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفتن، گردنبند دو زنجیره هست. بیشتر کسایی که این محصول رو می‌پسندن و می‌خرن، دخترهای جوون و امروزی هستن.

نکته‌ای که برای استفاده از این مدل گردنبند وجود داره این هست که فقط باید با لباس‌های یقه باز پوشیده بشه. چون حجمی که این محصول روی گردن اشغال می‌کنه، زیاد هست. با استفاده از گردنبند دو زنجیره مطمئن باشید به استایل خودتون زیبایی بیشتری اضافه می‌کنید.

حرف آخر

شما تو این مقاله با انواع گرنبند زنجیری آشنا شدین. این مدل از گردنبند به خاطر ظاهر ساده و قشنگ، هم به صورت گردنبند زنجیری مردانه و هم زنانه در بازار وجود دارن و پرطرفدارن. خرید گردنبند زنجیری می‌تونه گزینه خوبی برای جذاب کردن استایل شما باشه.

همونطور که گفته شد همه زنجیرها از دونه‌های درشت درست نشدن. زنجیر گردنبند ظریف هم وجود داره که با پلاک استفاده می‌شه؛ مثلا زنجیر گردنبند صلیب یا زنجیر گردنبند فروهر که طرفدارهای زیادی دارن. همچنین خرید ست دستبند و گردنبند هم به شما پیشنهاد می‌شه که از زیورآلات مورد علاقه خیلی‌ها به حساب میان.همه این محصولات رو میتونید از گرانج شاپ پیچازی تهیه کنید

امیدواریم از خوندن این مطلب لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *